top of page
Archipreneur hoofdbeeld.jpg

ARCHIPRENEUR WORKSHOPS

Vitruvius Academy breidt vanaf 2022 zijn aanbod uit. Naast de bouwtechnische, bouwfysische en juridische thema’s is er nu met Archipreneur ook aandacht voor ondernemen en management. 

ABOUT: Welcome
ARCHIPRENEUR?

Bij Archipreneur staat de ondernemende architect centraal. Als zaakvoerder van een architectenkantoor word je immers vaak geconfronteerd met ondernemersvraagstukken. Wat is het belang van een sterke missie en visie? Welke strategische doelstellingen stel ik voorop? Welke voordelen biedt een marketing- en communicatieplan? Wat is mijn financieel risico?  

 

Met de workshops van Archipreneur bieden we antwoorden op bovenstaande vragen. We bekijken niet enkel hoe je deze vragen oplost, maar ook waarom. 

WORKSHOPS?

We bieden verschillende modules aan die telkens één topic onder de loep nemen. Iedere module bestaat uit meerdere workshops. 

 

De workshops worden gegeven in kleine groepen van maximaal 20 personen. Dit garandeert voldoende betrokkenheid en biedt ruimte om diepgaand en hands-on te werk te gaan. Je gaat naar huis met tools die onmiddellijk toepasbaar zijn in de praktijk. Resultaat? Je ondernemersmindset en -vaardigheden zijn aangescherpt en je gaat efficiënter en productiever te werk.  

AANBOD

Het aanbod voor het voorjaar van 2022 is nu bekend! Ondertussen werken we achter de schermen volop aan nieuwe workshops voor architecten met ondernemerskriebels. Wordt dus vervolgd...

ABOUT: Section Title
Planning1.jpg

PLANNING & ORGANISATIE
3 WORKSHOPS

Een goede ondernemer hecht waarde aan structuur, planning en organisatie. Plannen doorbreekt namelijk je vicieuze cirkel en biedt je de mogelijkheid efficiënter te werken met meer vrijheid.

Op het programma:

  • Wat loopt er goed en waar zitten de grootste verbeterpunten?

  • Hoe maak je doordacht gebruik van een planningsinstrument?

  • Hoe evalueer je je actie? Hoe pas je dit toe op lange termijn?

Coach: ir.-arch en ondernemerscoach Kaatje Spapen, GRONDWERK 

ABOUT: Services
marketing 4_edited.jpg

MARKETING & BRANDING
3 WORKSHOPS

Als ondernemer speelt je identiteit een cruciale rol. Wie ben je? Waar sta je voor? Wie wil je bereiken en waarom? Pas wanneer je op deze vragen een antwoord kent, kan je starten met marketing en branding. Hoe toon jij je klanten waar je voor staat? Hoe trek je de voor jouw ideale klant aan? 

Op het programma: 

  • Mijn merkidentiteit: wie ben ik en waar sta ik voor?

  • Hoe breng ik mijn identiteit tot leven in woord en beeld?  

  • Hoe maak ik een concreet marketingplan in lijn met mijn merkidentiteit?

Coach: brand architect Jasmijn Verlinden  

VOOR WIE?

Bij iedere workshopreeks wordt de doelgroep gespecifieerd. Een kantoor met medewerkers heeft immers andere noden dan een eenmanszaak, om maar een voorbeeld te noemen. Daarom bieden we rond hetzelfde thema soms verschillende workshopreeksen aan voor verschillende doelgroepen.

KORSTPRIJS

Indien je gebruik maakt van de KMO-portefeuille betaal je als NAV-lid slechts 542,50 euro voor één module. Als niet-lid betaal je dan 721 euro. 

 
Zonder gebruik van de KMO-portefeuille betaal je als NAV-lid 775 euro en als niet-lid 1.030 euro. 

bottom of page